sjuk


Fysik

Hej! Är i skolan! Har fysik 11.45 -.-
I dag vette fan va jag ska göra!
Men jaja ett tråkigt snabbt inlägg
/ Frida
Den sista bilden är ett halsband :)


hos min kusin!

hej!
just nu är jag hos min kusin och dricker burn och äter glass, hahha väntar också på att hon ska komma hem :P
så nu ska jag väl kolla på tv och äta lite sedan vet jag inte! :P
men jaja puss
/ frida

Skolaa

Hej! Är i skolan nu! Har bara matte och engelska kvar sen ska jag hem till min kusin och sova där tror jag!
Har så fortfarande ont i halsen så ja..
Haha vet inte vad ja ska skriva så puss
/ Frida


veckans låt-ar!

hej! har inte bloggat på ett tag, förlåt!
funderar på att lägga ner att blogga, haha, skapade precis bloggen men det är inte så jätte kul längre..
får se!
men iallafall, så har jag städat hela tiden efter skolan sen åt jag på mcdonalds med mamma, nu ska jag plugga lite och kankse kolla på film och dricka varm oboy eller något, för har ont i halsen :/
men iaf om jag ska fortsätta blogga så tänkte jag börja med veckans låt! typ den mest lyssnade låten på min spellista, haha för att ge er lite tips! eftersom jag inte har gjort de förra veckorna så blir det lite fler låtar i dag!
puss! / frida
 
scream and shout will.i.am ft britney spears
https://www.youtube.com/watch?v=kYtGl1dX5qI
 
 
macklemore & ryan lewis- thrift shop feat. wanz
https://www.youtube.com/watch?v=QK8mJJJvaes
 
will.i.am - #thatPOWER ft. justin bieber
https://www.youtube.com/watch?v=DGIgXP9SvB8
 
 
 
 
 
 

 

 

fotografering

dålig på att uppdatera de senaste dagarna, förlåt!
har iallafall varit på louise kalas i dag och innan det åkte jag och köpte en present till henne, det fick bli örhängen denna gången, haha!
i morgon har vi fotografering i konfirmationen..
sedan är det bara två veckor kvar innan vi ska konifmeras!
men ska sova nu så bloggar mer i morgon eller något, puss och godnatt :)♥
/ frida

tonårsbossen

om en timme kommer tonårsbossen på kanal 3 tror jag det är! haha det är så roligt oh kolla på!
just nu lyssnar jag bara på musik oh lite så!
 i morgon är det fredag! så jävla skönt! ska kolla på let´s dance i morgon hos pappa och äta tacos :D
men nu ska jag fortsätta att lyssna på musk!
pussss
/ frida
ego pics with the webcam!
 
 
 

buhu

tappade min mobil så att hela baksidan sprack! FML!
men ska lämna in den på laging när jag får pengar, för kan inte gå runt med den haha!
i dag hade vi iaf simmning på idrotten, gick rätt så bra!
nu har jag vart med louise, men hon åkte precis hem.
ska plugga lite och sedan kolla på tv eller något! puss
/ frida
suddig bild!
 

godnatt

ska kolla på några avsnitt av " new girl" och äta kvällsmat. sedan ska jag sova!
hoppas ni har haft en bra dag!
sista inlägget för i dag så godnatt!<3
 
/frida
 
följ mig gärna på instagram och twitter!
@fridaderek
 
pusssss
 
 
 

plugg

massa plugg och sånt tråkigt ;(
har ett kemi prov på onsdag morgon.. och en no hemtenta jag inte ens har börjat med som skulle vara inlämmnat för typ 2 och en halv vecka sedan.. heh
i dag ska jag sova hemma hos pappa, och så ska jag kolla på solsidan, fast det är säsong 1 eftersom dom börjar om typ :P
men jaja måste fortsätta plugga nu.. oh städa mitt rum!
puss
/ frida
 
hihi

It's friday!

Äntligen fredag! Just nu har jag so men vi ska bara läsa i någon tråkig bok så passar på att göra ett blogginlägg,hihi :)
Sen är det engelska,matte och idrott!
Oh i bamba i dag blir det hamburgare :)
bloggar mer senare, puss!
/ Frida
Bild från biljarden!


louise

kom precis hem till louise från att ha varit oh spelat biljard men louise och en annan tjej,haha!
snart ska vi åka tbx till mig.. men just nu så typ duschar louise eller något så passade på att göra ett blogginlägg :)
men jaja nu ska jag surfa vidare, kankse kan fixa header nu när jag ändå sitter vid en relativt bra dator, eftersom min dampar sönder! får se om jag orkar det!
ha det bra, bloggish mer senare!
/ frida :)
fin bild på the janoskians! love them♥
 

frida-tidningen

fick frida tidningen i brevlådan i dag! jaayy, överlycklig, älskar verkligen den tidningen! Rekomenderas starkt att prenumerera på den!
men jajja, nu ligger jag i sängen och segar!
har vart med louise en stund i dag, länkar hennes blogg här----> http://loizzie.blogg.se/
var även en stund hos farmor efter skolan
i morgon ska jag & louise kolla på skor till våran konfirmation som vi har om 3 veckor!
designen är snart klar, ska bara göra headern lite större.
men nu ska jag göra fysikläxan och sedan sova!
/ frida
 

utvecklingsamtal

Tagga utvecklingsamtal snart!
Headern är lite liten jag vet men jag ska fixa det när jag sitter vid en bättre dator, för min egna dator är lite damp,haha!
Men i dag så slutade hela högstadiet 14.50 så det blev propfullt på bussen hem, så det gick inte stänga dörrarna, sen typ gick bussen sönder, vettefan hur.. så alla var tvugna att gå av, haha sen åkte 2 bussar förbi oss så var inte hemma fören halv fyra typ och igentligen tar det 3 minuter att åka :P
men nu ska jag gå hem till pappa sedan till utvecklingsamtalet, jaaai -.-
/ frida

Dag 1 - Om mig

Jag är född 7 juni 1998! Jag är 14 snart 15. Jag bor i Göteborg & mitt stjärntecken är tvilling. Jag har en syster ,en hund och en katt. Min hund heter Ronja och min katt heter tequila!
Jag hatar skolan och läxor och älskar mina vänner och min dator :D
Haha vet inte riktigt vad jag ska skriva mer!
/ Frida
Bild på mig och min hund!
Och en sne bild på min katt :)


första!

första inlägget på min nya blogg, haha!
Jag tänkte köra igång med 10 dagars, för att ni ska lära känna mig bättre, haha!
här kommer iaf dagarna:
dag 1 - om mig
dag 2- min familj
dag 3- mina intressen
dag 4- mina måsten innan jag dör
 dag 5- mina vänner
dag 6- jag saknar
dag 7- jag gillar/älskar
dag 8- jag ogillar/hatar
dag 9 - min musiksmak
dag 10 - min klass
 
kör i gång med dag 1 senare i dag!
 
snart kommer en fin header upp också som en tjej håller på att göra till mig :D
 
/ frida
 
 
 

Välkommen till min nya blogg!

Mitt första inlägg.


RSS 2.0