new girl

hejsan hejsan!
tänkte uppdatera mig lite.. haha
men ska kolla på ett avsnitt av new girl och äta kvällsmat, sedan måste jag sova för jag börja 08.15 i morgon och ska duscha oh allt i morgon bitti!
men jaja
ha det gött puss haj :*
 

helgen

Hej! Sjukt länge sen jag bloggade..
Har inte haft lust men nu fick jag helt plötsligt lust att skriva haha! Men iallafall
I helgen var jag hos gisela på hennes tjejkväll, det var grymt kul!
I går hade vi origentering i skolan det tog 2 & en halv timme för mig att ta nio kontroller haha, men till mitt försvar så var inte 4 eller 9 på rätt platser som på kartan.. ^^
I dag hade vi fotbollstunering oh min klass kom 2:a✌
Just nu sitter jag på bussen och känner mig jätte ful för har inte sminkat mig och har på mig fula kläder.. haha men är påväg till Louise! Har också precis varit hos tandläkaren och fick reda på att jag har en liten liten början till ett hål så inget godis för mig ;(
Blev ett långt inlägg idag eftersom det var sjuukt längesen ja blogga!
Ha det gött puss haj!<3
Lite fina bilder från helgeeen

 


dålig på att blogga

hej! jag är fruktansvärt dålig på att blogga.. vet inte riktigt vad jag ska blogga om så det är därför!
men just nu så sitter jag vid datorn och ska börja med min no-läxa, sedan sova för börjar 08.00 i morgon med hemkunskap..^^
kollade nyss på americas next top model college edition (?) haha premiär i dag, 19 säsongen!
men iaf så det var bara tjejer från olika college i usa då som var med och aa så det ska jag kolla på framöver på måndagar klockan 20.00 på kanal 3 :)
pussss oh hej
juste i går fyllde min syster sara 18 år också :) jag fyller år om typ 3 veckor :D
 

segt

vaknade för en timme sen typ oh nu preci åt jag frukost.
i dag ska jag städa oh göra läxor -.-
veckans låt var #fail med oscar zia om ni inte visste vem som sjöng :)
i morgon är det skola igen och ingen lovdag :'(
snart sommarlov, bara 32  dagar, om man räknar helgerna! fy fan va gött!
idag ska jag kanske träffa louise också, får se, men nu måste jag börja göra mig iordning
och i dag är det väl morsdag? eller är det den 26? haha vet inte :P
men jaja pusss
/ frida
 

#fail - veckans låt

Hej! Är hos mormor just nu men vi ska åka hem snart! I morgon ska jag göra läxor hela dagen typ haha, för har varit hos mormor sen i torsdags så har inte haft tid till läxor :P och så har jag inte kunnat se om mitt paket har kommit hem! Så hoppas att det har det när jag kommer hem.. sen är det en hel vecka i skolan! Men jaja puss!
/ Frida

orkar inte

hej! sjukt längesedan jag bloggade.. jag har inte orkat!
just nu gör jag inte så mkt, lyssnar på musik och försöker hitta någon bra film jag ska kolla på :P
i morgon och på fredag har jag ingen skola, eller ja det har typ ingen skola men aa.. ska kanske åka upp till gisela!
har beställt lite grejer hem så kankse kan lägga upp en video när jag "öppnar" de :P
haha men ha det bra, puss
/ frida

RSS 2.0