some random questions tag!

1. Vilken är din favorit ljusdoft? vanilj tror jag ^^
 
2. Vilken tjej kändis önskade du var din syster? ehm.. haha jag vet faktiskt inte, Ariana Grande kanske så att jag kommer närmare till Luke (eftersom hon är ihop med Lukes tvilling Jai)
 
3. Vilken kill kändis önskade du var din bror? James/Daniel från the janoskians så jag kommer närmre Luke haha eftersom Luke också är med i samma grupp som dom ;)
 
4.Hur gammal tror du att du kommer vara när du gifter dig? Haha jag vet inte, funderar inte på sånt :P
 
5.  Kan du gå ner i split? naj
 
6.  Hur gammal var du när du lärde dig att cykla? Haha vet inte, liten!

7. Hur många olika hav kan du namnet på? ehm, typ 4 eller ngt :P

8. Hur många länder har du varit i? Kroatien,Bosnien,Serbien,Österrike,Tyskland,Danmark,Lettland & Sverige då, så 7 oh 8 med sverige :)

9. Är någon i din familj militär? nupp

10. Vad skulle du ge för namn till din dotter om du hade någon? ehm jag vet inte, något som inte är typiskt svensk, typ ett engelskt namn :)

11. Vad skulle du ge för namn till din son om du hade någon? Samma som med dotter, något engelskt :)

12. Vad är det värsta betyget du har fått på ett prov? ehm.. typ 4/36 eller ngt! haha

13. Vad var ditt favorit tv-program när du var liten? om teletubbies gick på tv och inte bara på film så teletubbies :)

14. Vad klädde du ut dig till på halloween när du var 8 år? ehm.. kommer inte ihåg just det året men antingen så var det en häxa eller en djävul :)

15. Har du läst någon av harry potter,hunger games eller twilight böckerna? började på twilight men läste aldrig klart den, har sett filmerna istället :)

16. Vad skulle du helst vilja ha om du pratade engelska en amrekansk accent eller en brittisk? brittisk!♥

17. Gick din mamma på högskola? emh jag vet inte, har inte frågat henne!

18. Är dina mor/far föräldar fortfarande gifta? mormor & morfar ja, farmor & farfar nej

19. 'Har du någon gång tagit privat lektioner i något? naj

20. Vilken är den första nöjesparken du var i? liseberg tror jag! om man inte räknar med typ astrid lindgrens värld :P

21. Vilket språk är ditt mordesmålspråk? svenska

22. Stavar du grå på engelska "gray" eller "grey"? grey

23.Är din pappa flintis? nej

24. Känner du tre trillingar? nej bara tvillingar :)

25. Föredrar du en stationär dator eller en bärbar? båda

26. Har du någonsin ätit indisk mat? tror inte det :P

27. Vad heter din favorit resturang? burger king♥

28. Har du någonsin varit på olive garden? nej, det ligger väl inte ens i sverige? :P

29. Vad skulle dina föräldrar döpt dig till om du var motsatta könet? max

30. Vad har du för smeknamn? typ derek :P

31. Vem är din favorit person i hela världen? Luke Brooks obvious

32. Skulle du helt bo på landet eller i stan? det spelar ingen roll :P

33. Kan du vissla? yup

34. Sover du med nattlampa? nej

35. Äter du frukost varje morgon? nja om jag orkar göra ngt så ja annars nej, eller så kanske jag inte är hungrig!

36. Tar du några tabletter/medeciner dagligen? nej

37. Har du något sjukdomstillstånd? hehe jag är lite laktos men inte mkt, men haha nej det har jag inte^^
 
38. Hur många gånger har du varit på sjukhuset? ehm när jag föddes & när jag bröt armen, sen har jag varit på vårdcentralen några gånger och sen så har jag hälsat på andra på sjukhuset!

39. Har du sett hitta nemo? ja, haha vem har inte? :P

40. Vart köper du dina jeans? för det mesta på cubus oh ibland ginatricot och bikbok

41. Vad är den sista komplimangen du fick? att en sa att jag såg bra ut :P

42. Minns du ofta vad du drömmer när du vaknar? oftas!

43. Vilken te smak gillar du? jag gillar inte te :P

44. Hur många par skor äger du? Har inte räknat men många

45. Vilken religon kommer dina barn vara? ehm vet inte

46. Hur gammal var du när du insåg att tomten inte fanns? han finns väl? han bor väl på nordpolen? ;O haha nä men jag kommer inte ihåg, 6 elr ngt kanske :P

47. Har du tumblr? Ja, men är aldrig inne för tycker det är fett tråkigt!
 

det var det hoppas ni gillade det, puss och godnatt :)♥
btw. nu design kommer snart :)
 
 
 
 

KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR:

VAD HETER DU?:
STALKER?

E-postadress: (bara jag som ser)

HAR DU NÅGON BLOGG?:

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0