everybody knows that i got the magic in me

åh va skönt i morgon är det äntligen skolavsluting, lägger upp bild på vad jag ska ha på mig oh det i morgon!
i dag hade vi plasket, haha jag,hanna,sofia och wilma gjorde en båt av tejp och mjölkpaket till båt racet, jag och hanna skulle köra ella på den i vattnet i en bana typ, oh herregud vad vi faila! snörena som vi skulle dra i typ åkte av och ja det blev helt kaos så vi/jag gav upp, haha för dom vi tävlade mot var redan i målet innan vi hann komma iväg typ!
men nu är jag hemma och har duschat och snart ska jag äta och sedan kolla på the vampire diaries, sedan kanske louise kommer och ska sova här så ska vi fixa oss tillsammans i morgon till skolavslutnigen, men vet inte om det blir av!
i går var jag iallafall på torget med linnea, köpte en svart typpåse som det står " black is back" på med vit text, 80 kr på monki sedan hittade jag även ett fint typ linne som är lite som en blus eller hur man ska förklara, ni får se i morgon :) men den köpte jag på vero moda för 259 kr :) sedan köpte jag en dricka på hemköp för 14 kr :) i går kväll hade vi även en brännbolls kväll med klassen för att få pengar till klasskassan, vi sålde typ fika till föräldrarna oh sånt, sedan badade vi lite också, min kompis hade med sin kamera så hon tog lite bilder så om ni vill se så kan ni gå in på www.utandinandetag.blogg.se och på inlägget "kära vänner"
nu blev det långt men jaja!
ha det gött puss haj!<3
juste veckans låt tror jag blir- the way - ariana grande ft mac miller även hon är i hop med jai så haha är låten bra ;)
 

KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR:

VAD HETER DU?:
STALKER?

E-postadress: (bara jag som ser)

HAR DU NÅGON BLOGG?:

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0